håpende Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei, Jeg trenger vel egentlig ikke å kjøpe mammabukser ennå, men føler at alle buksene jeg har strammer for mye. Har nok lagt meg ut litt, selv om jeg ikke har fått noen synlig mage (er i uke 9:5). Jeg har stort sett det samme problemet når det gjelder bukser....at de blir for korte på bena. Noen som vet hvor de kan ha litt utvalg i mammabukser, som det er litt lengde på? (H&M funker ikke, og jeg er allergisk mot joggebukser - så håper ikke at det er det eneste jeg får på meg i de neste månedene!) )
WildPrincess Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg kjøpte ei bukse på exit som jeg blir nødt til å legge opp en del så tror den er en modell som er litt lang i bena... Mamma klærne til exit blir designet av de samme som designer vero moda klærne. Så kan du finne klær der så er det kanskje et håp.
håpende Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Hei , I går var jeg innom butikken "Den kule mage", i tredje etasje på Glasmagasinet i Oslo. Der hadde de veldig bra utvalg i fine olabukser...og med veldig lange ben. Så ble så glad når jeg fant de perfekte buksene til slutt. ...og veldig god service, ikke minst! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå