Crazyyyyyyyy:) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er ett eldre hus som stå tomt. Ligger ca 40 minutter fra Trondheim. Er ett eldre hus da så er spent på hvordan standaren er, og husleia... Spennende:) Ønsk meg lykke til da!!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 LYKKE til.....håpe det er ålreit der og at du liker både standard og at husleia er bra.....
Matja Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hvordan gikk det med huset? Høres veldig spennende ut da
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Jo huset var greit nok det, men det var nok litt vell gammelt.... Men litt maling så hadde det blitt bedre. De skulle bare ha nok husleie for å dekke utgiftene med huset, så den er vel max 3000 tipper jeg. Men syns kjøkkenet var fælt. Nesten ikke skap eller benkplass....
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Det var jo synd. Benkplater+skap er viktige! Og at det ikke trekker, særlig vi som har små barn. Det er koselig med gamle hus, men ofte er det noe som må fikses eller som ikke passer...
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vet ikke enda... Kunne tenkt meg å sett en gang til i dagslys.... Er litt itvil, men er søkk lei av å bo hjemme hos mamma og pappa så er litt desperat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå