velsignet med to Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Synes det er så mange som drar frem alt det negative med Cerazette, og sier at andre ikke bør begynne på den. Men det er ikke alle som plages med blødninger, mindre sexlyst, økt matlyst og masse kviser av den. Jeg f.eks., den eneste bivirkningen jeg har merket noe til er at mensen er minimal (faktisk nok å bruke et litt større truseinnlegg når jeg har mens). Synes alle bør få sjansen til å prøve om den passer til SIN kropp før de skremmes bort av den herinne.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 er jo ikke noe galt i å si sine erfaringer med den pillen da. og veeeldig mange har negative erfaringer. bla jeg. folk får gjøre som dem vil samme hva andre har erfart, men skulle ønske noen hadde informert meg om all dritten jeg risikerte så jeg hadde sluppet. 3 mnd, så gikk de i søpla...
velsignet med to Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja jeg vet at mange har dårlige erfaringer med dem, men jeg synes enkelte tar litt vel i når noen spør om cerazette her. Men men, kanskje det er slik de opplever det da, at det absolutt ikke er verdt å prøve. Men nå har jeg fått frem min erfaring iallefall, og JEG vil iallefall anbefale dem videre
aanonym Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Skulle ønske jeg leste litt her om Cerazette før legen skrev ut resept til meg. Kunne kanskje ha spart meg for to veldig plagsomme måneder. Det kan se ut til at bivirkningene du nevner er veldig vanlige, det kan jo folkha med i vuderingen når de skal velge prevensjon. Aldri mer for meg, i alle fall!
lykkelig73 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har brukt Cerazette siden august, og er kjempefornøyd:-) Har ikke merket noe til bivirkningene det snakkes om. Og mensen har jeg ikke fått igjen enda, heldigvis:-) Men det er klart at alle må finne den prevansjonsformen som passer for seg og sin partner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå