Birk sin mamma :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ...og hvordan klarte der det? Lille gutt er nå snart syv mnd og nå er det vel på tide å slutte med pupp om natten, han vokser som han skal og alt er bare bra . Tror nok for det meste at det er kosen om natten... Prøvde i natt, men det ikke ikke!
MissBenz Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Sluttet å nattamme da snuppa var ca en mnd. Da begynte hun å sove igjennom natten (6-8 timer i stekk)
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 jeg ammer 1 gang om natta enda jeg...og lkeon er snart 9 måneder. syns 1 gang er greit jeg(sånn i 6-tia, så sover han litt lengre)
lykkelig73 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Lillejenten på 7,5mnd var på overnatting hos tanten, og jeg hadde pumpet meg for jeg tenkte hun kom til å våkne for mat. Men, nei, der sov hun 12t.... Hun var der en helg, og dette skjedde begge nettene. Når jeg var hjemme fra helgeturen sov hun gjennom natten her hjemme også:-) Håper det varer! De siste nettene har hun sovet 11-13 t sammenhengende. Hun er 8 mnd i neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå