Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på föden i går og tok ctg. fikk da en av mine berömte kynnere som jeg syns gjör ont, presser nedover og jeg må liksom puste rolig til det slipper. det var ikke utslap på ctg kurven i det hele tatt. noen som vet hva det kan bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sa de på sykehuset der du tok ctg da?

Jeg var å tok ctg for snart 2 uker siden, og da kom det utslag som rier faktisk. Men jeg kjente ikke noe spesielt annet enn at magen ble hard hvis jeg kjente på den. Kan hende de mente det ikke var utslag på rier,men at kynnerene ble registert?

fikk høre at hvis tallet er under 20 så er det kynnere og det er helt normalt så det sier de ingenting om, men hvis det er over 20 så er det rier. Jeg vet ikke jeg.

Skrevet

At den var for svak til å gi utslag på CTG??? Vet ikke hvor sterke de må være for at den skal registrere rier/kynnere, men må jo være noe sånt?

Skrevet

det var jo ingen inne på rommet når jeg hadde den så jeg spurte ikke. den gikk vel kanskje opp på rundt 25, og låg rundt 20 til vanlig.. men syns det er rart at det ikke registreres for uansett så trekker jo livmora seg sammen..

Skrevet

det er vell på den lange papirlappen som kommer ut. Du får ringe å spørre.

Skrevet

Det er litt strengere krav enn som så for at man kaller funn på ctg for rier... For det første skal det komme jevne, sterke utslag, som skal vare over en viss tid... Over 60 vanligvis.. Selv har jeg hatt kynnere som har gitt utslag opp mot 100.. de kom bare ikke jevnt nok til at det kunne kalles rier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...