Birk sin mamma :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ...og hvordan klarte dere det? Lille gutt er nå snart syv mnd og nå er det vel på tide å slutte med pupp om natten, han vokser som han skal og alt er bare bra . Tror nok for det meste at det er kosen om natten... Prøvde i natt, men det ikke ikke!
Tiddelidu Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Vi sluttet omtrent på dagen da han var 6 mnd. Det gikk i grunn av seg selv, så vi var heldige. Det sies vel at barna ikke trenger nattmat etter de er et halvt år. Derfor husker jeg når vi sluttet siden han var så etter "boka" på det området Vet noen prøver å gi vann om natten en periode. Er ikke like interessant som puppen, så noen slutter "be" om mat på nattid.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 7 mnd. da måtte vi avvenne han. tok 1 uke, og gikk veldig bra.
Giftmamma med2jenter Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 etter 8.5 mnd.. tro hun sluttet av seg selv jeg... husker ikke helt..
pandabjørn Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 tror jeg bare har amma mine barn 3 ganger tilsammen på natta... tror kanskje jeg er litt heldig som har barn som sover på natta og at jeg slipper da å amme de har sovet som regel til 6 om morran
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Snuppa sluttet å våkne for pupp om natta når hun var 7 uker.
fox`y Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 elstemann sluttet da han var 14-15 mnd både på dag å natt... minstemann på 7 mnd får ennå pupp om natten å d skal han få om han vill.han tømmer begge puppa og legger seg igjen ganske raskt etter måltidet.kroppen min er så vant til å ha noen runder opp om natten så ser ikke noe galt i d jeg.
Scorpiogi Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 pjokken her var 5 mnd. Flyttet på rommet ved siden av ved 4 mnd, og fikk sutten om natta, av og til litt vann. Men sov stortsett natten igjennom fra 5 mnd..
Super-Langbein Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 7 mndr. Kuttet ut et og et måltid om gangen ( var to), jeg flyttet på gjesterommet og faren ga vann i stedet. Litt skriking men det gikk fint.
Dotten Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Snuppa var 15 mnd... Gjeeesp Men det var selvvalgt da. Prøvde ikke før. Ble jo mindre og mindre av seg selv, men siden jeg hadde begynt å jobbe igjen etter 11 mnd. var det en smule slitsomt. De dagene vi brukte på avvenning, var det sambo som sto opp på natten! Gikk egentlig veldig greit. Kunne aldri sluttet så tidlig med snuppa som 7 mnd... he, he.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Eldste husker jeg ikke mellomste da han var 18 mnd, da var det kun nattamming minsten på 7 mnd holder på 2-3 ganger om natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå