Lillegull2008&2010 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Ifølge årshoroskopet mitt skulle jeg bli tatt med storm idag, og samboers årshoroskop skulle det skje store positive utviklinger idag.. Har termin imorgen.. Sørens horoskop jaja, det er nå en stund igjen av dagen ;D Er da lov å håpe ;D
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 det er forsatt lenge igjen av dagen, kan hende det begynner sånn smått idag, men at fødselen ikke blir for imorgen. Du blir fortsatt tatt med storm om riene begynner halv 12 ikveld ;o)
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 man skal vell ikke stole på horoskop heller.. men klamrer meg nå litt til det likevell.. er utålmodig nå! innerst inne vet jeg vell at det ikke blir noen baby på meg idag
Tassen79 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 tihi... jeg fant horoskoet mitt på side2 i går etter tips fra deg, der stode det:Kvelden den 7 kan bringe en svært velkommen overraskelse og tingene blir bare bedre og bedre den 8 og 9...så nå venter jeg spent!
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Gjorde det?? får håpe horoskopene stemmer for oss da har lest utallig mange horoskop nå, sol.no, start.no osv. Der står det at det blir en uke med mye som skjer, og det topper seg på torsdag... hehe, håper vi det topper seg og at du får en svært velkommen overraskelse ikveld. Noe må da stemme!!!??
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Har det blitt bedre og bedre Tassen?? jeg gikk gjennom den store dagen igår i stillhet, ikke noe som toppet seg igår gitt.. og idag er termin, og da skjer det iallefall ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå