Gå til innhold

drikker dere som ammer spedbarn på under 2 mnd pepsi/cola??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller brus i det hele tatt!

Når er pepsien ute av kroppen og ikke i melka hvis jeg tar et glass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drukket brus siden han var ca 3 uker gammel uten problemer, han har ikke reagert på det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har ikke drukket det i det hele tatt, men det er bare fordi jeg ikke liker det. Men jeg har måtte droppe kaffe helt forid snuppa ikke tåler det. Jeg tror cola i moderate mengder går greit.

Skrevet

Har drukket brus siden hun ble født. Hun har ikke reagert på det.

Skrevet

Nope,har ikke drukket brus siden jeg fødte(4 uker siden),ikke fordi jeg ikke kan,men synes det var en god grunn til å slutte med det så lenge jeg skulle amme:) Går ned i vekt av sånn vettu:)

Skrevet

Jeg har drukket brus (pepsimax) siden han ble født og han har aldri reagert;)

Skrevet

Jeg drakk halvannen liter pepsi max pr dag under hele svangerskapet, og har fortsatt med det etter fødsel. Hun er jo vant med det. Og har ikke reagert.

Skrevet

Nei drikker verken brus, kaffe eller te. Det har vært skikkelig bra for meg som var skikkelig avhengig av cola og kaffe=)

Skrevet

Drakk kaffe mens jeg ammet, men bare 1 kopp om dagen. Brus måtte jeg holde meg helt unna, prøvde et par ganger og gutten min fikk magevondt hver gang...

Men tror faktisk ikke jeg prøvde når han var så liten, ventet til han var nærmere 3 mnd, var en litt hysterisk førstegangsmamma :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...