Capricorn74 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Vært hos legen min idag og jeg hadde ganske høyt blodtrykk 150/95. Er 27 uker på vei idag. Så hun henviste meg videre til sykhuset for å undersøke mer. Greia er at jeg har litt sånn "kontorsblodtrykk". Det vet hun om også. Jeg har heller ingen hevelser, protein i urinen, nesten aldri vondt i hodet, bare gått opp 4 kilo i vekt hittils osv. Blodtrykket mitt har vært ganske høyt hele svangerskapet, startet vel på 135/85.. Noen andre som har hatt lignende erfaringer med høyt blodtrykk-men ikke fått svangerskapsforgiftning? Og hva er det de undersøker på sykehuset egentlig? Takknemlig for svar:)
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg hadde også høyt blodtrykk i mitt forrige svangerskap. de kalte det "begynnende svangerskapsforgiftning" utviklet seg aldri videre. på sykehuset fikk jeg ul. der sjekket de blodomstrømmingen gjennom navlestrengen, og den så bra ut sa de. etterpå satt jeg med noen sånne belter på magen som følger med på barnetshjerteslag, min puls, evnt rieaktivitet osv=) håper dette var til hjelp=) lykke til! klem fra
Capricorn74 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Tusentakk for svar, det var til hjelp:). Får håpe det ikke utvikler seg til noe mere på meg heller da. Er det noen tips de ga deg for å senke blodtrykket da?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 bare å ta det med ro, og ikke drikke kaffe, for det øker blodtrykket. ellers husker jeg faktisk ikke=)
Capricorn74 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Oki, får ta det litt med ro jeg da:) Har blitt sykmeldt ut neste uke, så da får jeg nok av tid å ta det rolig på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå