Gå til innhold

Ford C-max, noen som har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fryktelig lyst på den bilen, både jeg og mannen:) Fornøyd? Mye utstyr og pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har!

Fikk den på fredag men den ble sendt rett på tectylbehandling, så fikk den hjem i går!

Utrolig fin bil, god sittecomfort for alle, lett å kjøre og ikke minst - pen å se på...

Husker ikke helt prisen for vi fikk en del rabatter.

Skrevet

Ja, den er veldig fin:) Kjøpte dere splitter ny? Det er veldig god plass til alle i den? God plass til bakovervendt stol...?

Skrevet

Ja vi kjøpte helt ny.

HVor mange er dere som skal bruke bilen?

Vi er kun tre stykker og vi har god plass. Mannen er 192 og sitter godt i bilen, god støtte under lårene og god plass til bena.

jeg satt som en dronning med veldig god plass til bena. (jeg er 175)

Flisa har forovervendt sete og satt som en prinsesse. Hun er 110 lang og har god plass.

Nå kan man jo gjøre om på setene bak slik at det blir 2 seter i stedet for 3. Hun har til og med bord hun kan slå ned (sitter fast på setet foran).

Har dere prøvd en slik bil?

Skrevet

Vi er 5, har ikke prøvd den, bare kikket på den og siklet litt:) Har fryktelig lyst på den. Sitter litt trangt i forsetet på bilen vår nå, går greit, men hadde vært ok med litt bedre plass:)

Skrevet

Hadde jeg vært dere hadde jeg tatt en tur til bilbutikken å prøvd den med barneseter + vogn og diverse andre ting.

Lykke til:o)

Skrevet

Vi vurderte denne bilen, men syntes ikke den stod til forventningene. Prøvde den en hel helg. Følte bilen var litt "plastikk" aktig. Ikke var vi fornøyd med sitte komforten heller...

Vi landet ned på en volvo v70 og er prima fornøyd!

Men smaken er som baken, delt :)

Lykke til! :)

Skrevet

Vi hadde nok også gått for v70men den har så korte seter, sittedelen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...