Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun i 4. uke, så det er veldig tidlig ennå. Siste halvannen uken har jeg følt meg veldig gravid. Småkvlam, oppblåst, småsulten og kjempetrøtt. Men fra i går så er den følelsen som blåst bort. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Men har ikke hatt noen blødninger. Andre som har hatt det slik? Skal tro hva som skjer. Vil gjerne høre fra flere som har erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn no i begynnelsen,men gikk til legen med min uro.Der satt han og smilte godt og beroligende og sa at lillegull ligger trygt og godt....

Visst du er så usikker,så gå til din lege...

Det er bedre å gå en gang for mye enn en for lite

Skrevet

Takk for svar mimmimor!

Andre med erfaringer her?

• 2 uker senere...
Skrevet

Sånn har jeg det også :-)

Så "deilig" å høre fra andre som også har merkelige bekymringer, he he ;-)

Tror nemlig ikke du har noen grunn til å bekymre deg. Som jeg har forstått kommer nok ikke de fleste symptomene før etter en liten stund... om noen uker for min del - også har de vel kommet til deg nå?

Hvordan føle du deg nå da?

Jeg er i dag 4 + 4... Det eneste jeg vet er at jeg har mistet mensen, har rar smak i munnen, lukter litt sterk, gråter lett, sovner fort og går sjeldent på do... Også ømme pupper. Kan være noe helt annet enn et lite mirakel. Men jeg ber nå til Gud, og håper han hører meg :-)

Skrevet

Sånn tror jeg veldig mange har det... Helt normalt. Men siden det ikke er noen blødning eller noe sånt hadde jeg ikke vært bekymret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...