Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Min baby er snart 3 uker gammel og jeg har brukt, SOFTLAN - HYPERALLERGIC skyllemiddel i alle klærne hennes... nå hørte jeg noen som sa at det skulle ikke bruker skyllemiddel i klær til di små, stemmer det?
petite fleur Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hm...det har jeg aldri hørt. Jeg bruker blenda sensitive skyllemiddel. Hvorfor skulle man ikke bruke skyllemiddel da?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 om det var noen farlige stoffer i det eller? hmmm...
tonemelone Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Her bruker vi ikke skyllemiddel... gjorde det helt i starten, men det så ut til at han reagerte på det. Legen sa at vi ikke skulle bruke det, og klærene er jo så små, at det er ikke nødvendig... På de klærene jeg føler blir litt stive uten skyllemiddel, bruker jeg parfymefri milo i stedenfor... :-)
tonemelone Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 ...ikke i stedenfor skyllemiddel altså!!! I stedenfor vanlig vaskemiddel. :-)
My little girl_ Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg bruker samme som deg HI, den har funka veldig bra he,ingen reaksjoner, bruker jo selvfølgelig bare litt,å den lukter kjempe godt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå