Gå til innhold

Er nok gravid igjen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal tenke. Jeg og barnefar til evt dette barnet er gode venner med frynsegoder. Går på p-pille og brukt kondom før jeg begynte på dem. Nå har jeg gått over tid og tok en test i dagtidlig- postitiv???. Den ene streken var kjempe tydelig og den andre svak... Må sies at testen har ligget nedpakket i 1,5 år.. Har det noe å si? Skal uansett kjøpe en ny i dag og ta den.

Jeg har et barn fra før av som blir 1 år ( blir ikke samme barnefar til disse da) og blir jo tett, men vet jeg ikke klarer å ta noe abort når jeg ser hva jeg har. Og har jo gjort alt for å unngå å havne i denne situasjonen. Så er litt fortvilet, men det skal nok gå. Det er jeg er vel mest redd for er at jeg blir sittenede alene med to barn.... Ikke akkuratt drømmesitasjonen, men jeg klarer nok det og. Klarer jeg ett, så klarer jeg ett til. Og evt så har de jo hverandre å leke med ettersom de blir eldre...

 

Uff,, kvir meg litt til å ta neste test.....

 

 

Trenger litt råd og trøste ord.....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjip situasjon... Men det er jo som du selv sier; du vet jo hva du har og hvor fantastisk det er med barn. Du klarer alt det du selv bestemmer deg for å klare! Lykke til!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal fortelle deg, kanskje bare det at barn vokser opp bedre når de har søsken, det kanskje høres dumt ut som trøst, men er jo sant likevel.. selvfølgelig er det ikke alltid som man har planlagt, men siden du gjorde alt du kunne for å unngå det, så tror jeg det var rett og slett ment å være..

stor klem til deg , dette gå så bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...