snart mor til 3 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 okey...er det noen andre her som føler at dere holder på å renne helt bort til tider?? satt igår på sofaen i kun undertøy, taklet ikke klær på meg pga varmen....inatt har jeg holdt på å rent bort... vet jeg var slik sist jeg var gravid og,men da var jeg jo høygravid der jeg ønsket å gå i tskjorte ute midt på vinteren... noen tiiips?? kan nesten ikke åpne alt av vinduer og dører heller da jeg ikke bor alene..klager hver kveld over at mannen min er så kald når han kommer og legger seg,mens han påstår at det er jeg som er overnaturlig varm.. hjeeelp!!??? noen??
snart mor til 3 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 ingen???Absolutt ingen???
mamiladi Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jo :-) jeg har alltid vært litt "frøsen", men nå føler jeg meg som en isbjørn :-D Varm uansett! Og veldig klam om natta!
snart mor til 3 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 der måå jo være noe man kan gjøre??? herlighet..er jo bare i uke 21 nå..termin er ikke før i midten av juni.. kommer til å koke i stykker om dette skal forsette...
mamiladi Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er 10 uker forann deg :-) og hos meg har det gått litt i bølger. Akkurat nå har jeg ei "varm uke". I tillegg tror jeg at det er litt forkjølelsesfeber i systemet i dag, er pannekakeslapp.. Ellers går det i t-skjorte og lufting :-D Åhh, beina i litt kjølig vann er godt!
Sikkertforgammel Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg får litt "hetebølger" innimellom. Er ikke varm HELE tida.
snart mor til 3 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 har ingen tskjorter å kle på meg!!!!! ohwææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ har hadd som mål å gå i greie klær denne gangen og ikke hoppe rett i koseklær og store tskjorter..sukk..sist levde jeg i klærne til min far..hehe..de var stå store og koseklær..tihi... funker liksom ikke like godt å ta mannen min sine klær..de er ikke store nok... :-(
mamiladi Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 De har masse fine mamma-tskjorter i butikken nå da :-) Jeg er veldig glad i de helt enkle fra hm, lang mage og korte armer i svart eller hvitt. Ellers tråkker jeg mye rundt i fjorårets bomullssommerkjoler :-D pyntesinglettene med empireliv er også fine å ha på. He he, svett, heit og pynta opp :-D mannen i livet ditt blir ihvertfall glad.
rasyre Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Jeg var også kjempevarm i 2 trimester.Måtte ha føttene i bøtte med kaldt vann.Er det noen som vet hvorfor vi blir så overopphetet?Det var ganske ekstremt noen ganger.
snart mor til 3 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 ikke dumt ikke dumt.... tror nesten det blir kjole på meg idag.....hehe.. tror jeg kan ha en som fortsatt passer meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå