Gå til innhold

Igangsetting med nr.1, hvordan ble fødsel nr.2 for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt. Ble selv satt igang på 12 dagen og fødte 13 dagen. Lurer på om det er veldig vanlig å gå over tiden med 2 mann også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vet ikke hva som er vanlig, men slik var det for meg:

Med førstemann ble jeg satt i gang 11 dager over tiden, og fødte 14 dager over (var helt umoden da de begynte, og måtte gjennom flere runder med kur). Med nummer to startet fødselen av seg selv og hun ble født 9 dager på overtid. Fødsel nummer to var både raskere og lettere enn nummer en.

Skrevet

Dette lurer jeg også på..

Ble satt i gang 14 dager over,og småen kom 15 dager over.

Skrevet

Dytter litt på denne jeg

Skrevet

Jeg og lurer og er veldig spent på dette..

Ble satt igang 16 dager over med første, og venter nå nr 2.

Håper virkelig det starter av seg selv denne gangen, vil oppleve det også.

Skrevet

Jeg og lurer.... :)

Ble satt igang 14 dager over og fødte 15 dager over. Lurer veldig på hvordan neste blir....håper jeg ikke må bli satt igang igjen! Men det er vel ikke vanlig...?

Skrevet

Jeg også lurer...jeg ble satt i gang en uke før tida sist pga sv.forgiftning...Hvordan blir det nå da?? Gruer meg litt for hvor lang tid det tar,når jeg merker at vannet går osv osv osv...hehe

Skrevet

skriver under på den, noramor.. jeg ble også satt igang 1 uke før termin sist gang pga sv.skapsforgiftning... veldig spent på hvordan denne andre fødselen min vil bli.. ennå langt frem til fødselen, men jeg undres litt...;)

Skrevet

lurer jeg også, her ble nr 1 satt igang på elleve dager etter termin....

Skrevet

Jeg ble satt i gang 4dager over termin pga svangerskapsforgiftning, men lille engelen kom ikke før 10dager over termin. Da hadde jeg truet med å hoppe ut av vinduet hvis de ikke gjorde noe mer...litt desperat da. Lege/jordmor kunne ikke si noe om det var større eller mindre sjanse for å oppleve det samme på nytt. Men jeg har blitt lovet at jeg ikke skal oppleve dette en gang til, så selvom jeg ikke har lyst på keisersnitt blir det løsningen hvis jeg går over tiden eller blir syk.

Skrevet

Med første gikk jeg 12 dager over ul.termin, ble satt igang. Med andremann gikk vannet 9 dager før termin, og dagen etter var prinsen født. Så alt kan skje ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...