Gå til innhold

hva har dere i årsforbruk på strømmen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her fikk vi helt sjokk i går. den var på 26800...og vi fyrer bare med ved.står et par små varmeovner på et soverom og det lille badet.ellers har vi gang og et annet bad som vi har varmekabler....

tror det må være noe galt..

åssen ligger det ann med dere ?

siste regning var på 3020.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke så langt bak dere, nei. Ca 20-25000 i året. Alt for mye :(

Skrevet

Vi er nok mange som bruker mye strøm unødig. Selv har vi et strømforbruk på over 500.000 kWh i året. Da er privatforbruket bare en bitte liten del, men jeg vet at jeg sløser noe forferdelig på det området.

Skrevet

ok.jeg bare reagerte på at svigermor som også sitter med enebolig, men er 15 år nyere, har 14000 i året...og hun fyrer mye med strøm, siden huset står tomt hele dagen....

men vi har et problem, for vi får ikke varsel pr mail lengre, selv om jeg klaget i oktober, men da var vist alt i orden. men til nyttår så fikk jeg heller ikke varsel, og mulighet til å sende avregninga pr mail.

Jeg lurer på om de ikke får det jeg, så dette er skjønslinget...

men vi skal få undersøkt det i allefall....

sure penger asså...så mye hver mnd.

Skrevet

Jeg regnet sammen alle strømregningene for i fjor her og kom på litt over 16000,-

Skrevet

Forrige strømregning var på 7000 her, dvs 3500 pr mnd. Men det var jo for de kaldeste mnd også, nov og des. Hvis vi bruker like mye hele året vil det si et årsforbruk på 42.000 kr :P Heh.. Men vi bruker jo ikke like mye strøm i sommerhalvåret, selvsagt (har bare bodd her siden okt, så vet ikke sommerforbruket enda). Vi har vedovn, og fyrer for det meste med den. Gulvvarme på bad, kjøkken og lekerom, det er nok de som drar ivei tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...