Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 For det er en egen lenke til det... Anybody?
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hvor er den lenka? Og må man være medlem for å rapportere det? (Tror forresten noen blir litt skuffa hvis de søker på Tshawe og får opp denne videoen. Den hadde noen urelevante tagger)
Dronningen! Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja jeg gjorde det... Men man må være medlem på youtube og for å få videon slettet må man være med i filmen. Men kanskje det hjelper om alle melder seg inn og trykker på flag-knappen?
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 må man ikke være medlem ? gi meg linken så skal jeg gladelig rapportere.. men er ikke medlem..så vet ikke om det går..
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Var det det? Jeg fant den ikke..jeg er ikke så inne på de greiene der. Skulle ikke gått an å legge ut sånt.
Dronningen! Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Gå også inn på ris og ros slik at vi kan få slettet faenskapet!
*Rutletutt* Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Hva er dette for en slags video da? *nysgjerrigper som ikke har fått dette med seg*;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå