rosa76 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Æææææææ var så glad i går da det svaaaaaaaaaaaaaakt svakt var ei ekstra stripe på sticksen! Og i dag var det ingen!!! Selv om det var morgenurin! Går å venter på mensen da, håper den ikke kommer:-)
To tette og ei badehette ;) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde stolt på den positive testen. Jeg tok nemlig en test og den var negativ selv om jeg da var gravid...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg hadde ikke stolt på den. for det har skjedd med meg og ei venninne av meg også. og ingen av oss var gravide. stoler ikke på de testene lenger. måtte ta blodprøve hos legen nå sist for å få de bekreftet at jeg var blitt gravid nå. selv om jeg hadde 3 positive tester hjemme denne gangen så klarte jeg bare ikke tro på de altså. men det må ha vært noe feil med de testene som vi hadde da. skal jo ikke skje da men.
Saltlakris Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg testet også negativt etter to svakt positive når jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå