Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hva skal dere gi mannen deres på valentines day? Om dere feirer da... har så lyst til å gi han noe skikkelig flott å kosli, men lønna kommer 20 så er ikke så mye jg har... Hva skal dere? Mange ideer?
Muffinsmamma Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 det har jeg ikke tenkt på engang!! han får være fornøyd med at jeg ordner det meste i huset og lager middag til ham hver dag.. hhehe. men håper eg får noen ting!
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har et tips som er så og si nesten gratis: det du trenger en en sløyfe og en klase med druer...og deg selv i nettoen...sier ikke mer ;-)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 han er ikke hjemme så "slipper" unna..hehe...Men han har bursdag 12.så han må nok få noe når han kommer hjem i mars:) han jobber på sjøen:)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Hehehe, skjønte resten.... neei, med lommeboka mi blir det nok bare en god middag... han får være happy med det... jeg får aldri noe, 4 året nå.... å han glemmer dt hvert år
EnUndreneMor Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 liten kaffetrakter som lager to kopper;) er bare ha som drikker kaffe av oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå