Gå til innhold

Mini er frisk.., men samtidig ikke.. frustrert.. =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han leker og hoster ikke noe særlig nå.. Ikke noe feber eller diare..

Når jeg hentet han i barnehagen i går sa de at han hadde vært slapp og ville bare ligge og kose og virket ikke som han var helt i form.. I natt uten at jeg har enset det har han visst kastet opp.. Så det på lakenet.., ikke så mye væske egentlig.. Men mange store klumper og rødlig ( spiste spagetti i går) .. Ble litt satt ut når jeg så det var rødlig.., men regner med det er spagetti sausen.. han har brukt bricanyl mor bronkitt i en uke i morgen.. Skjønner ingenting jeg.. Han er frisk ., men samtidig syk.. vet da pokker jeg.. hehe..

Lurer på om jeg skal ha han hjemme fra barnehagen i morgen også.., skal ikke på jobben før kvelden så har muligheten til det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke jeg,men han har ikke fått omgangsyken da?

Kanskje han var kosetet fordi han hadde vondt i magen..

Skrevet

Det er sånn som mi eldste datter,når hun er blitt frisk så går det ett par dager før hun har komt seg helt på topp igjen...det tar på kroppen å være syk,bedre å bare ta det med ro ett par ekstra dager slik at de får komme seg helt:)

God bedring:)

Skrevet

Tror ikke han har fått omgangssyken.. Den hadde han i romjulen.. Og ikke noe diare og han har ikke kastet opp noe mer.. Var bare det som kom en eller annen gang i natt .. hmm...

Han sa au til magen på morgenen i dag.. Strøk han over magen, tok på bleie og da sa han.. Nå er bra mamma.. hehehe.. =)

Skrevet

ååå lille venn... de blir slappere når de er borte, og i full vigør når de er hjemme... men han er nok ikke helt frisk likevel :-)

Hvis du kan være hjemme i morgen så tror jeg at det er en god løsning. Det er jo ikke så tungt å være hjemme med en relativt frisk unge, da kan man jo gå ut en tur og alt.

god bedring til lille vennen. bronkitt og hoste blir værre om natten, og slimet er så kjipt når man har bronkitt at det kan være det han har kastet opp av. Det virker jo ikke osm han har vært kvalm i natt liksom, for da hadde han grått og det hadde du hørt...

God bedring til ille vennen din!

Skrevet

Ja det jeg har fundert på.. hvordan jeg har klart og ikke våkne når han har hostet så¨fælt at han har kastet opp.. Stakars gullet mitt som har sovet i den stanken.. "uff"

Har jo hørt at han har hostet noe.., men det er svært lite og hørtes langt ifra at han kastet opp..

Har han hjemme i morgen jeg tenker jeg.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...