Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hva som skjer videre?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja,lurer på hvordan amanda blir avslørt og hvordan Tasha klarer og rømme og masse annet.?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Alt det lurer jeg også på!! Tar gjerne omot en pm;o) Eller er det noen som vet om en kan se episodene på youtube? evt hvor langt vi er kommt her i norge nå?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 skreiv et innlegg nå vil ikke ha noen sure folk her fordi jeg skreiv det her så laga et eget innlegg;)
1+1=2+1+x Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Skriver litt jeg da... Ikke les viss du ikke vil vite noe! Tasha klarer å rømme. Hun blir sammen med Robbie igjen... og så finner hun jo ut at hun er gravid da. Robbie sier at hun skal slappe av - og at de kan klare dette sammen. Mumma Rose kommer å kiddnapper Tasha, men klarer vel å rømme da også om jeg ikke tar feil. Martha og Jack gifter seg... Det er en helikopterulykke... hmm... og så vet jeg ikke mer:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå