Underveis --> Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Skrev denne inn på Tromdebatten, men der var det litt dårlig trøkk, så tok den inn her jeg ;-) Kjører litt telemark og har tenkt meg ut en tur om ikke så lenge. Dersom, og mot formodning, jeg skulle være gravid: Hvor mye tåler jeg egentlig? Eller, JEG tåler jo en del, men hva med micro'n i magen? Jeg er ikke akkurat stødig på skiene, og knall og fall bør påregnes. Stakkar Micro vil jo få hjernerystelse før den har noen hjerne å skryte av! Er det farlig? Sitter den godt nok? "Unngå aktiviteter som fjellklatring, dykking, fallskjermhopping og andre aktiviteter hvor du utsetter deg for fall eller fysisk kontakt." Fant dette her inne. Hva synes dere? "Nei, jeg har litt vondt i hodet"? :-)
prins06+2til Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Mannen min og jeg dro på bryllupsreise til hemsedal. 2 dager etter at vi kom hjem fant jeg ut at jeg var grevid. jeg var heller ikke veldig stødig på skiene på den tiden og i løpet av en uke hadde jeg hatt flere ganske greie fall med ski som fløy bakkene imellom, jeg spurte derfor legen min om dette, men fikk beskjed om at jo tidligere man er i graviditeten jo mer tåler spiren i magen. han ble født for et år siden og er frisk som en fisk. Det eneste jeg vil anbefale deg er at du kanskje ikke tar de største sjangsene, men heller kjører litt trygt.
Underveis --> Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Bra! Det var gode nyheter! Ingen fare for at jeg tar de største sjansene. Har et dårlig kne i tillegg så ikke så veldig hissig på å få en vridning på det heller. Jo tidligere jo bedre, altså. Er vel kanskje logisk. Sitter'n fast så er jo støtdempingen rimelig bra rundt Micro, tenker jeg. Verre når den blir større. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå