Løvetassen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Når jeg leser her inne virker det som om abosultt alle har kjent liv i magen fra ett tidlig stadie. Selv er jeg 17+4 og har ikke kjent noen verdens ting.....Skal på ultralyd neste uke og håper for guds skyld alt er som det skal være... ( er førstegangs fødende)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg er bare 13+6, men har iallfall ikke kjent noe liv enda.. regner med å vente helt til 18uke før jeg kjenner noe hvertfall, da blir jeg ikke skuffa...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 I svangerskapsboka mi står det at de fleste kjenner noe for første gang ca uke 20-22. Hvisdu er flergangsfødende så kjenner du kanskje noe tidligere, siden du vet hva du skal kjenne etter sies det. Så du er helt normal!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg gikk et par uker og bekymret meg ang dette. Hadde mareritt om at babyen ikke levde . Så plutselig i uke 17 begynnte det brått å bevege seg i magen. Har hatt mye runling og luftbobler i magen i hele sv.skapet så det er vel ikke rart at jeg ikke kjente de berømmelige "sommerfulglvingene" som sikkert begynnte å bevege seg for et par uker siden.. Nå føles det ut som at ei bobble kommer oppover og at den "sprekker" senere enn vanlige luftbobbler.. Jeg kjenner det til og med på utsiden av magen :-) Gled dere ! Jeg er andregangsfødene .
Lillemann blir storebror! Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 hei der.. Eg kjente ikke noe særli før eg va akkuart 20 uker på vei...då lå eg på magen og leste harry potter som eg fikk til jul... dette va 1 juledag.. åså plutselig sa den lille tydelig ifra at eg ikke fikk ligge på magen lenger.. 4-5 veldig tydelige spark... : ) å etter d har eg kjent minien hver eneste dag... eg va jo å veldig bekymret for korfor eg ikke kjente noe... men så plutselig så va den lille klar til å sparke... : ) bare vent, d kommer snart ska du se!... : )
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 hei. jeg kjente ikke noe før i uke 18+5, trudde jegvar seint ute, men det er helt normalt, man pleier å kjenne det etter den ordniære ultralyden, jeg kjente det dagen før..bare så vidt da, men det var det jeg kjente..gled deg og alt er nok helt fint skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå