Tussa og Sofie Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Ikke babyen altså...men er det andre babyer som ikke er fornøyd med å sitte på armen eller i fanget, men vil at du hele tiden skal gå rundt med dem? Helt snodig, gråter med engang jeg setter meg ned og blir stille når jeg reiser meg opp. Pappa'n blir sprø og mener hun bare er full av f.... hehe! Vel, vet ikke jeg, gjør hun det fordi hun kjeder seg tro? Hjelper ikke å leke med rangle eller noe heller, hun vil gå rundt i huset og ferdig med det. Dette er stort sett på kvelden.
Mamma Mirabell Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Sånn var gutten min oxo. ble bra når han kunne bevege seg litt selv på gulvet..
Tussa og Sofie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Skal sies at hun har hatt kolikk og derfor har blitt båret MYE på kveldstid spesielt, men virker ikke som hun har vondt i magen så mye nå lenger. Vil heller ikke "ligge" i armene som før når vi gikk, men skal sitte opp så hun virkelig får med seg alt...hehe!
Gothminister Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Slik var storebror også. Skikkelig slitsomt. Synest den tiden var litt hard.- Det endret seg da han begynte å kunne reise seg opp selv. Krabbe ville han ikke gjøre,det var bare til nød.. Gudselov er ikke lillebror slik
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Om hun har hatt kolikk så er det nok desverre blitt en vanesak for henne og bli bært rundt på.. Det var akkuratt samme med oss, men vi måtte bære på han hele dagen utenom når vi var ute og trillet... Du får trøste deg med at det kommer seg litt med tiden:) Bare passe på at hun ikke får det som en skikkelig uvane:P
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 kjenner igjen det der... men hun vil også stå i fanget da.. vil ikke sitte"som sn baby"i armene heller, bare om hun er trøtt.. de vet hva de vil ja!
Tussa og Sofie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Ja stå i fanget er også høydare her....vil ikke ligge, blir sint å krøker seg sammen for å komme seg sittende, men er jo ikke sterk nok til det.
Prins05&07C",) Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Akkurat sånn har vi hatt det også, og har det delvis enda. Kan virke som om lillegutt er veldig misfornøyd når han ligger, sutrer og halvgråter, men alt blir strålende bra når vi tar han opp. Da smiler han så han ikke vet hvor han skal gjøre av seg:o) Selskapssyk og litt "skripete" kanskje:o) Men det er faktisk bedre nå som han er mer opptatt av det rundt seg. Han er 4mnd. Så det blir nok bedre for dere også!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå