Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Min karriere som gravid er herved ferdig! Tredje tilskudd til familien kom i rakettfart søndag 03.02, tre dager før termin; ei lita jente! Familielykken er komplett! Lykke til ventende mammaer og alle dere som allerede har født!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Med tre stykk så må man si at du har hatt en vellykket karriere, og kan legge opp med god samvittighet :-) Gratulerer med jenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå