Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ska t jordmor no, å har glømt at sku ta urinprøven... har d mye å si om jeg ikke får me meg morgens urinen?
reekleim *fødeklar* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Nei det er ikke noen krise! Det er det beste men ikke noen krise nei! Lykke til!
Tante Bassa Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Ta en urinprøve nå, og gi beskjed om at det ikke er morgenurin. Det går nok bra. Du er ikke alene om å glemme det.... hehe Lykke til hos jordmor :-)
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Eg gløyme nesten alltid morgen urinen .Så det går nok sikkert heilt fint. Lykke til hos jordmor
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 bra æ ikke e aleina;) å tusen takk, glede meg t å fære dit, håpe får høre hjertelyden:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Pokker!!!!!! Du sier noe der.. skal til JM kl 12.30.. glemte å ta prøve av morgenurinen jeg oxo... tror jeg sniker meg inn på toalettet der, og skviser ut noen dråper... skulle ikke være noe problem siden jeg løper på do dagen lang, hehe...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 vil helst ha morgen urin, men tidliger svangerskap har jeg greid det samme..og tatt med meg urin etter morgen urinene..å bare sagt det som det var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå