Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du kaller meg whitetrash!!! hva faen er problemet ditt? tipper ikke su hadde turt å åpne den store kjefen din hadde du møtt meg på gata. dumme gås. tillater til og med degselv å slenge dritt om ungen min. skal jeg kommentere bildene av dattera di eller? nei jeg er litt for voksen til å slenge dritt om barna til folk her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha....ler meg i hjel av deg.

du er for voksen???? tror ikke det.....

Skrevet

Enig med deg jeg Mamma25:o)

Skrevet

Hun høres ut som hun er akkurat 10 år yngre enn hun er...

Mamma25- Nå får jeg sikkert beskjed om å holde kjeften min eller noe slikt, siden innlegget ikke var til meg;)

Men vet du hva???? Ta en titt på hvor mange som er innlogget nå! Vi er over 900 stykker! Og du forventer at ALLE skal være enig med DINE meninger ALLTID! Ser du ikke hvor teit du fremstiller deg??

Skrevet

To ting.

Feil å begynne med navnekalling.

Det andre; hun kalte barnet ditt ordinært, det er ikke drittslenging eller angrep på ditt barn.

Barnet ditt er vel ordinært vel?

Mitt er iallefall og de fleste andre her inne. Kanskje ikke for forelderen, men likevel er barnet ordinært. Den nye Mozart, Einstein etc er neppe her inne.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Jeg har dessverre ikke tid til noen lang krangel med deg, selvom det har sin underholdningsverdi det og.

Og tro meg, jeg tør å si ifra i virkeligheten.

Ja, jeg kalte deg whitetrash, og det står jeg for, humoren din er jo helt på linje med whitetrash sin. Det var du som startet med å dra inn at jeg er syk.

Jeg har ikke slengt dritt om noen av barna dine, han er jo ikke akkurat Mozart, hadde jeg kalt ham "stygg" eller "dum" - DET er å slenge dritt om barna til noen, men det forstår du sikkert ikke.

Du er jo absolutt ikke voksen, du finner glede i å le av en dame med psykiske problemer, og drar inn MIN sykdom når jeg syns det er synd på deg som finner glede i det.

Nei takke meg til mamma25, jeg kan godt møte deg i virkeligheten å si de samme tingene. Jeg er overhodet ikke redd for å si det jeg sa til deg igår.

Nå gidder jeg ikke diskutere mer med deg, du får kose deg med et youtubeklipp av en eller annen psykiatrisk pasient eller noe i den duren - det er jo det du syns er mest festlig i hele verden..

Stakkars deg..

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Og for meg har det ingenting med saken å gjøre at det var du som la ut linken, men det sjokkerer meg jo ikke at du fant glede i den.

Det var du som begynte med navnekalling og hersketeknikk i går, og nå fortsetter du med det evige oppmerksomshetskjøret ditt ved å lage et nytt innlegg.. Sukk.,.

Skrevet

signerer Mylian her..som vanlig..hehe..

mamma25,nå må du slutte snart..

Skrevet

støtter Mylian jeg! Synes du virker så mye mer voksen og hevdet deg så mye over HI ved å skrive det innlegget der:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...