Gå til innhold

Hva er DITT beste tips mot......

Anbefalte innlegg

Skrevet

svangerskapskvalme?

kaster opp og er sinnsykt kvalm, og det går bare ikke med en krevende sutrende gutt på 6 mnd.

er alene fra idag til søndag og KAN ikke være kvalm! :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok tablettene Postafen, men kunne ikke kjøre bil da. Tablettene hjalp iallfall kjempegodt!

Gjest Pusikatt
Skrevet

Reisesyketabletter. Jeg fikk Postafen tror jeg de het hos legen, men de er reseptfrie også.

Så du holder ut i helgen.

Ellers fikk jeg akupunktur mot svangerskapskvalme, etter to-tre ukers behandling ga kvalmen seg...

Gjest Pusikatt
Skrevet

Kunne du ikke kjøre bil? Hvorfor ikke? Det fikk ikke jeg beskjed om??

Skrevet

raspet ingefær i en mugge med vann. og drikk!!

Skrevet

Skjær opp sitron og ha i en mugge med vann.. ha den stående i kjøleskap og drikk når du blir kvalm.. hjalp meg hvertfall:) ellers drakk jeg endel kulturmelk.. småspis litt hele tiden, sult gjør kvalmen verre.. ingefærrot er også noe som er verdt å knaske litt på=)

Skrevet

Sea-band. Ble ikke kvitt kvalmen, men gikk fra å spy opp alt til å bare være ganske uggen. Får kjøpt dem på apotek til ca 150 kr for et par, sånne de fester på håndleddene.

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men har hørt at eplemost og farris blandet fiftyfifty er bra mot kvalme.

Man skal ikke kjøre bil når man har tatt postafen nei. Det er jo en stor rød trekant på pakken..

Skrevet

De tbl skal man heller ikke ta om man ikke har vært i kontakt med lege.

Det er pga de ikke anbefales i de 3 første mnd tror jeg det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...