Sessa ruger igjen... Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Sagt det før og sier det igjen: Jeg er en perfekt mor!! Hvorfor? Det her i hvertfall ikke noe med at jeg gjør alle de "rette tingene" til en hver tid. Jeg er en perfekt mor fordi jeg vet at frøkna mi har det bra. Jeg gjør det som jeg vet er best for henne i de situasjonene som oppstår. Så er man kanskje usikker noen ganger, men ved å sile råd man får fra folk rundt seg, fra dib og mamma og svigermor, så kommer jeg frem til en løsning som føles rett for _mitt_ morshjerte. Jeg er ganske så sikker på at det gjelder alle dere andre her inne også, så klapp dere på skuldrene dere perfekte mødre og husk at alle som spør om råd her inne gjør det i beste mening for barna _sine_!
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg liker kke å ruke ordet perfekt, men kan strekke meg til å si at jeg ern en god mor. Jeg gjør feil, jeg er til tider sliten og lei og tenker egoistiske tanker, men jeg handler alltid til ungenes beste. Det hender jeg "slekker" litt på reglene når det røyner på og motgår ine egne "kjøreregler", være seg og ta en grinete unge oppi senga vår på natta, eller gi en melkeflaske når de en skjelden gang våkner og ikke roer seg selv. Guttungen får en og annen gang nugatti på skiva si og lar ertene ligge igjen på fatet.Han brukte smokk til han var nesta 4 år ( på natta) Dattra mi å 2år og 4mnd sitter forovervent siden hun bli sjuk og spyr hvis hun sitter bakovervendt, vi tar bussen når vi skal et ærend...er dårlig med sikring der også... Sikkert de som synes dette er helt horribelt..men det får nå være dem da. Det viktigste er at jeg elsker unga mine, gir dem all den omsorg jeg makter å gi dem, er der for dem, sørger for at de aldri mangler noe, får lært "sunt folkevett", får kjærlighet til natur og dyr, blir samfunnsengasjerte mennesker og lykkelige..da blir også jeg lykkelig.
Scorpiogi Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 jepp! ) syns dere er flinke, jeg. meg selv også, til tider
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 I mine øyne er du da perfekt! Litt sånn potet - pottit!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Her inne blir ordet "perfekt" brukt i netaiv forstand om de som anstrenger seg for å gjøre det beste for barna. Gjerne i debatter om bilseter, våtservietter etc. Men jeg er helt enig med deg - ville bare ikke brukt det ordet =D
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vil også påstå at jeg er den perfekte mammaen for min lilleM! Og at dere er perfekte mødre for deres små! Ingen over, ingen ved siden! God morsdag, på forskudd..l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå