♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har fått meg ny hårføner, sann som denne: http://www.babyliss.com/uk/fiche_produit.php?id_produit=98&id_gamme=1 Men så er det med et ekstra-utstyr jeg ikke skjønner så mye av, en såkallt diffuser som jeg har lest det heter. Du kan se på bildet på nettet hva jeg mener. Hva i all verden gjør denne saken? Prøvde den jeg, men ante ikke hvordan den skulle brukes eller hva jeg skal gjøre....... Ja, jeg er blond...... Hehe Føner som dere kansje forstår nesten aldri håret, men denne var skikkelig god for det var kalt luft i den også...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Diffuser er det store store stykket med noen få tagger ut. Den brukes oftest når man vil ha frem krøller og volum! Brukes best sammen med produkter som løfter håret litt fra hodebunnen og evt produkter som fremhever krøller. Den har ikke sånn full fart blås (det ville ødelegge spensten i krøllene), men du setter den ganske nært hodet når du føner, kan sette de lange "taggene" mot hodebunnen, det gjør jeg. Føner ikke på max varme da, det sliter på håret. Og så jobber du litt med å løfte håret og klemme krøllene mens du føner! Kjempefint for volum! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå