Gå til innhold

tilbake til normalvekten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ca tilbake nå jeg, men det har tatt 6 mnd... vekten er som før, men den er nok fordelt litt anneledes gitt!

Skrevet

Var tilbake etter 3 uker.. holdt det til etter sommeren...men nå etter mye syden turer, jul og god mat har jeg gått opp fem kilo igjen:P grrrrrrrr

Skrevet

Gikk ikke opp så veldig mye i svangerskapet ( 6kg totalt ) Men 3kg er der enda og har ikke gått vekk + det er mer slappt ting hvis du skjønner ;P mage og pupper lissom.

Skrevet

Med første barn tok det over ett år. Men da var det som kroppen selv trakk seg sammen - uten at jeg gjorde noe for å få dette til. Kan legge til at dette var i førjulstiden. 5 kg forsvant. Men denne gang må jeg hjelpe prosessen litt, skal være forlover og må komme inn i kjolen...

Men ville bare si at det ikke er "alle" som bruker superkort tid.

Skrevet

Med en gang tror jeg- gikk opp 9 kg i svangerskapet og var gått ned 8 dagen etter fødsel. Er nå fortsatt etter 9 mnder 3 kg lavere ann startvekt. Men skal vel ikke si at startvekten var noe særlig å skryte av.......

Skrevet

3 mnd ca. men gikk ikke opp så mye i svangerskapet, 10 kg.

har ikke gjort annet enn å gå turer, ikke trent noe (har ikke somlet meg dit enda..)

men dette variedrer jo veldig fra person til person.. (hos mange forsvinner det masse når mini er 3-4 mnd har jeg hørt..)

men ser jo ikke helt ut som før da, litt ekstra hud på magen bl.a ;)

og en hel haug med strekkmerker da..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...