Bippe77 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 er vel ca tilbake nå jeg, men det har tatt 6 mnd... vekten er som før, men den er nok fordelt litt anneledes gitt!
_Mita_<3 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Var tilbake etter 3 uker.. holdt det til etter sommeren...men nå etter mye syden turer, jul og god mat har jeg gått opp fem kilo igjen:P grrrrrrrr
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Gikk ikke opp så veldig mye i svangerskapet ( 6kg totalt ) Men 3kg er der enda og har ikke gått vekk + det er mer slappt ting hvis du skjønner ;P mage og pupper lissom.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Med første barn tok det over ett år. Men da var det som kroppen selv trakk seg sammen - uten at jeg gjorde noe for å få dette til. Kan legge til at dette var i førjulstiden. 5 kg forsvant. Men denne gang må jeg hjelpe prosessen litt, skal være forlover og må komme inn i kjolen... Men ville bare si at det ikke er "alle" som bruker superkort tid.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Med en gang tror jeg- gikk opp 9 kg i svangerskapet og var gått ned 8 dagen etter fødsel. Er nå fortsatt etter 9 mnder 3 kg lavere ann startvekt. Men skal vel ikke si at startvekten var noe særlig å skryte av.......
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 3 mnd ca. men gikk ikke opp så mye i svangerskapet, 10 kg. har ikke gjort annet enn å gå turer, ikke trent noe (har ikke somlet meg dit enda..) men dette variedrer jo veldig fra person til person.. (hos mange forsvinner det masse når mini er 3-4 mnd har jeg hørt..) men ser jo ikke helt ut som før da, litt ekstra hud på magen bl.a og en hel haug med strekkmerker da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå