mamma 2 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er nå 10+4.. Kan ikke noe for det, men jeg går hele tiden og er redd for at noe skal være galt med den lille der inne.. Er redd for å miste eller at det er noe skade på han/henne.. Er det flere som har det slik? Jeg har en datter på 9 år, når jeg gikk med henne hadde jeg ikke slike tanker i det hele tatt. Hun er født helt frisk :-) Jeg er mer deppa og lei meg denne gangen, kan det være skadelig for fosteret?( har hørt at humøret påvirker babyen...?) Han jeg er gift med nå har også en sønn fra før. Når han ble født hadde han "innskrumpet" nyrer. Han måtte derfor rett i operasjon. De hadde ikke sett noe av dette på UL. Det var flere operasjoner, men han har nå en nyre som virker fint. Da han lå på sykehuset fikk han også blod forgiftning.Han er nå en frisk gutt på 8 år. :-) Min mann er også engstelig for at det skal skje noe lignende med den lille vi skal ha nå, noen som har vært borti dette før? Vet om slike ting er genetisk? Jeg gleder meg jo veldig også, selv med disse bekymringene:-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Skjønner godt hva du mener, jeg var også sann på den tiden. Trodde ikke at det var sant at jeg var gravid på skikkelig før jeg så den lille på ultralyd i uke 18+1, og selv da var jeg bekymret for det ene og det andre. Forstod ikke alle de som var så lykkelige allerede fra de testet- jo jeg var jo glad og sann jeg og- men likevel veldig bekymret. Hva om det var noe galt med lungene, hjertet etc.... Eneste rådet jeg kan gi er å gå til legen din og snakke med de om det. Forklar hvordan du føler det. Du kan også bestille tid til ultralyd privat tidligere enn den ordinære for å få se spiren selv. Du blir sikkert beroliget av det. For meg gikk det hvertfall kjempefint, alt står bra til med lillemann inni der- og termin er om 19 dager.
mamma 2 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Har vært på innvendig UL en gang i uke 8. Vet ikke hvor tidlig de kan se på fosteret om det er noe galt...men var nok altfor tidlig. Kan vel hende engstelsen går over etter hvert som jeg begynner å kjenne litt liv der inne. Leser jo om så mange som har hatt SA så blir vel litt påvirket av det. Det er vel det at jeg gleder meg så mye denne gangen her, dette barnet er virkelig ønsket og planlagt, sikker derfor jeg er så redd for at noe skal gå galt. Masse lykke til videre mot fødsel!! 19 dager til termin, det går fort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå