☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 gjett hva som skkjedde igår da jeg skulle legge meg da.. joda.. da tok TR på besøk.. i HELE natt har jeg ligget å vridd meg i smerter,fy faen så vondt.. AAAAUUU..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 æsj da! men flaks at den kom ) husker det fra sist jeg slutta på pilla at det var ekstremt vondt da den først kom... jeg venter fortsatt i spenning, jeg... lurer litt på om jeg skal ta en test i morgen bare for å se, men føler det blir litt bortkastet også... skal du noe gøy i dag? jeg har nettopp kommet hjem fra barnehagelevering, trening og butikken, så nå skal jeg begynne å vaske ned leiligheten... har visning i kveld...
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 ja det er jo helt ufattelig,klarer jo ikke fungere nesten idag.. føler for å bare legge meg ned i foster stilling og bli liggende idag.. men dessverre kan jeg jo ikke det,hehe =) du kan jo vente en uke til ellr noe å se om den kommer,viss ikke så ville jeg tatt en test ja.. nei skal ikke no gøy idag..skulle egentlig bade men det går jo rett i dass nå siden jeg ikke klarer tamponger.. huff,blir travelt på deg idag da,masse vask og rydding =S
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 da blir det litt vanskelig... :o/ du får ta deg en paracet og en ibux, så kanskje du blir litt bedre ) ja, blir travelt... også fortsetter det hele helgen også. skikkelig dritt med visning, føler meg ikke hjemme lenger nå som så mange av tingene våre er borte og alt må være strøkent... men blir deilig å komme inn i ett større hus da )
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 nei det skjønner jeg godt..skal vel helst være ganske nøytralt på visning eller hva ? ja jeg misunner dere som skal til en størrre plass =) håper det skjer oss snart også =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 det er visst meningen det... og vi som hadde hele gangen full av bilder, fotografbilder i stua og endelig somlet oss til å henge opp noen bilder på soverommet også... ha ha akkurat fått drømmeleiligheten i orden, så skal vi plutselig selge... dere får nok snart større dere også ) hvor bor du hen? vi kjøpte rekkehus i oslo for 2,8 mill. det er ganske billig egentlig... hadde flaks )
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 oi shitt,var det billig ??? hehehehee.. ja sier litt om hvor jeg bor da =) er liksom litt "på landet" i forhold til oslo.. vi bor noen timer fra bergen,ikke det største plassen akuratt.. var å så på et rekkehus for ikke så lenge siden,en etasje da, til 1.4 mill.eheh =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 hehe ) vi har takst på leiligheten vår på 1,970 000.... så da er det jo billig ) fikk rekkehuset 100 000 under takst da ) det jeg gleder meg mest til er å få hage og 2 verandaer. blir fort mye større når man har litt uteareal i tillegg. så ett rekkehus med en etg blir jo fort større når man får hage )
☆Anonymia☆ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 åååja,det jeg ønsker meg mest her i verden er faktisk en veranda!!!!! og en liten grønn hageflekk.. KOSLIG =)=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå