Gå til innhold

Mistet mensen helt av cerazette.....flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke at jeg griner over det. Ganske deilig å ikke ha mensen...men er det normalt å ikke ha noen blødninger/ikke mensen når man bruker cerazette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt å ikke ha blødning me den pilla..

men er likenormalt å ha blødning eller små blødning heletiden..

 

hadde ikke mensen de første 8-9 mnd men da jeg begynte å få dne igjen kom den heletiden.. hadde den en uke så noen dager uten så kom den igjen..

så ha no sluttet me den..

 

Skrevet

her sluttes det også med den pillen... Har en venninne som bruker den også- ikke hatt mens på 12 mnd. Spurte legen: var visstnok helt ok.

 

merkelig...

Skrevet

Jupp hadde ikke mensen på 2,5 år av dem...deilig.

Skrevet

Jepps! Fikk mensen tilbake for snart 6 mnd siden, startet på Cerazette da, og har siden ikke hatt noe:-)

Skrevet

Mista den ikke.. fikk den bare heeeeelt i ny og ne.. etter en uke.. el to.. el tre.. helt kluss så jeg slutta på de å begynte på yasminelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...