Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ...ikke at jeg griner over det. Ganske deilig å ikke ha mensen...men er det normalt å ikke ha noen blødninger/ikke mensen når man bruker cerazette???
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 helt normalt å ikke ha blødning me den pilla.. men er likenormalt å ha blødning eller små blødning heletiden.. hadde ikke mensen de første 8-9 mnd men da jeg begynte å få dne igjen kom den heletiden.. hadde den en uke så noen dager uten så kom den igjen.. så ha no sluttet me den..
drmjenter Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 her sluttes det også med den pillen... Har en venninne som bruker den også- ikke hatt mens på 12 mnd. Spurte legen: var visstnok helt ok. merkelig...
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jupp hadde ikke mensen på 2,5 år av dem...deilig.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jepps! Fikk mensen tilbake for snart 6 mnd siden, startet på Cerazette da, og har siden ikke hatt noe:-)
_Mita_<3 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Mista den ikke.. fikk den bare heeeeelt i ny og ne.. etter en uke.. el to.. el tre.. helt kluss så jeg slutta på de å begynte på yasminelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå