Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Den mangelen på matlyst som jeg hadde første trimester er nå snudd til voldsom hunger! Hjelp! Fortsetter det slik blir jeg smellfeit! Jeg som vanligvis ligger og drar meg til kl 10 om morgenen på fridager, måtte stå opp kl 07.15, samtidig som sambo gikk på jobb, for å smelle i meg tre tjukke brødskiver, et stort glass melk og en kopp te. Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal skjære opp en ananas eller ta et eple eller no.... Er det normalt dette da? Tør ikke veie meg. Hadde bare gått opp 2 kg forrige uke.... er sikkert gått opp 2 til bare denne uka. Er det flere som er sultne? (PS Forsøker å spise sundt da.)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har det akkurat på samme måte. Gikk ned 6 kg. fram til uke 13 pgav. kvalme men nå har jeg snart gått opp alt igjen.Var nede i 54 kg. og nå veier jeg nesten 60. Er i uke 18 jeg også. Er fortsatt kvalm og det å spise lite og ofte hjelper, men synes det er slitsom å være så sulten hele døgnet. Prøver også å spise sunt har ikke så lyst på søtsaker ,heldigvis. Men smothies med jordbær/blåbær går ned på høykant. Dette er mitt 3 (og siste) sv.skap. jeg har rundet 70 kg. 2 ggr. før men håper det ikke blir så mye mer. Satser på å være veldig motivert til å kommer i form og gå ned i vekt igjen siden jeg vet at dette er siste sv.skap. Selvom jeg vet hvor vanskelig det er . Er dessverre ikke en av de som kiloene bare raser av under amming. Så du er ikke alene.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Huff da, ikke moro å være kvalm fortsatt. Håper det gir seg fort for deg. Måtte le av det du skriver om smoothies: Her står jeg med blenderen klar og vaniljeyoghurt og bringebær oppi. Men det er sikkert sundt! 5 om dagen vet du! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå