anonymika Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ei jente på 7 år som ikke har noe særlig mye kontakt med faren (som er muslim,jenter er ikke så mye verdt for han). Han lover å hente henne ofte men møter aldri opp.. går flere mnd mellom han orker å ringe, og da er han ikke interessert i henne, men bare i å skryte av seg selv Jeg er mye syk og er livredd for at hvis noe skjer med meg, så blir hun sendt til han... Han kommer ikke til å ta vare på henne, for han er jo mann og det er dame jobb.. Så da blir hun sikkert hos foreldrene hans som flytter til utlandet snart. Mitt store ønske er at min ektemann skal adoptere henne, han ønsker også det. Slik at hun kan være med han og sine søsken om noe skjer med meg. Deter det hun ønsker selv også. Er det noe håp om å få til dette?? Hvem kan jeg snakke med?
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 ja det er vel mulig å få til... men tror nok at pappan hennes må si ifra seg farskapet, og da altså godkjenne at mannen din adopterer henne... se på denne siden: http://www.bufetat.no/?module=articles;action=articlefolder.publicopenfolder;id=227 lykke til !! håper alt ordner seg! skjønner at dette er en vanskelig situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå