Gå til innhold

Påmelding til treff på Pigen 25.februar


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser dere er mange allerede, og jeg tror ikke jeg får blitt med denne gangen heller... Dessverre.

(har barn som laller kl 19 og fremdeles ikke lappen, så jeg må vel sitte her og sture:p)

 

Kose dere masse, jeg håper jeg får vært med en gang før denna ungen kommer;) Hehe...

 

Tonjuz, kulpåmagen osv, har ikke dere fri på dagtid også innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. kom tilfeldigvis over dette innlegget i dag. Har veldig lyst til å bli med, men det er kanskje litt i seneste laget å melde seg på nå... Har termin i august. Noen andre som har det også kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må melde avbud for glemte at det er ungkaren finalen idag :) hehe

blir feil og følge med på alle episodene men ikke få med seg finalen.. hehe

 

håper å få vært med en annen gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tilla hvis du tåler en møkkete bil så kan jeg jo alltids komme og hente deg før treffet da!

 

Jeg har masse fri på dagtid.. Har vært med på masse dagtreff med de som har fått nå og det har vært kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid noen som ikke kommer, så da er det sikkert plass til flere som ikke har meldt seg på før bordet ble bestillt!!

 

tillab : Jeg er oxo hjemme på dagtid nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere alle er hjemme så masse må vi jo nesten kanskje få til et treff som jeg får vært med på også.

Har jo riktignok skole på dagen men har døtid mellom skolen og barnehagen som kan brukes fornuftig. Kjedelig å gå rundt å være gravid helt alene:p Hehe..

 

Håper dere koooooser dere masse i dag. Kulpåmagen, jeg burde vært inne og lest i sted, men det var jeg ikke. Tar gjerne mot tilbudet ditt neste gang! (får straks lappen selv og, det hjelper en del!) Og jeg har støvsuger og vaskefille om du kommer tidlig og den er VELDIG møkkete:p Hihi...

 

*langt innlegg*

 

Nei, tusler inn på DiB igjen jeg, gleder meg til å se dere alle med store mager på. Tonjuz, spes deg, det syntes jo ikke sist!

Maybeme, deg og !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...