Gå til innhold

Jeg er syk - den lille hoster og er snørrete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kan noen hjelpe?

Jeg har vært syk hele uken, forkjøla,feber,vond hals,verking osv.. (infuensa?) Min lille er snørrete men det har hun vært leeenge, nå har hun begynt å hoste litt også - sånn tørrhost.

Er ikke de beskyttet av morsmelken, eller er det at de blir sykere i mindre grad - eller har det ikke noe å si om jeg ammer eller ei for sykdom sin del...????

Vi skal ha navnefest på lørdag.. aiaiaiai... Faren og storesøster har begynt å hangle også :(

ViL BLI FRISK- NÅ!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også at mm ville holde sykdom borte fra barnet, men tulla mi har vært forkjølet to ganger allerede, og hun er snart 4 mnd. MEN det er jo best å amme uansett.

Håper dere blir friske til lørdag.

GOD BEDRING!

Skrevet

Takker :)

Hun hoster en god del i dag, men tenker lliksom at fordi allmenn tilstand er ok og at hun ikke har feber er det ingen vits å dra til legen. ??

Er vel bare forkjølet...

Skrevet

Så lenge allmennntilstanden er bra, så trenger du sikkert ikke å gå til legen. Første gang tulla mi var syk ( 2 mnd ) så hostet hun endel, men det gikk over etter noen dager. Hun ble syk igjen i forrige uke, og begynte plutselig å "pipe" da hun pustet. Gikk til lege, og fikk da beskjed om at hun hadde astma.. Hoster litt enda, men hun er i fin form. Skulle hosten vare lenge så ville jeg ha sjekket det. For det kan være lungebetennelse, astma eller bronkitt, og det må jo behandles.

Men du kjenner jo barnet ditt best selv, så se det ann!

Skrevet

Takk, det var det jeg trengte å høre :)

Blir jo så usikker når de er så små, virker så skjøre stakkars!

Ha en fin solskinnsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...