<superted> Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Stakkar 4-åringen her i huset har fått sjikkelig omgangssyke og igår kveld spydde hun ut hele sofaen her i stua.Jeg vasket det bort med vann og grønnsåpe men det lukter nesten like ille:( Noen flinke husmødre her på DIB som vet om et vidundermiddel som får bort lukta?Det er en Westport sofa fra Bohus.Vet ikke helt hva stoffet heter men på nettsidene til Bohus stod det microfiber;o)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har sofa i ull-stoff og vasker den alltid med milo-vann. Hvis du har muligheten til å sette putene ute til lufting i tillegg så tror jeg det blir bra...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Tekstil vask til bil....spray på....skrubb,la tørke og støvsug...genialt:-D
<superted> Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Takk for svar=)kan ikke ta ut putene siden de sitter fast.Men skal prøve de andre tipsene;o)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg brukte turtle wax textile clean,hadde endel tisse-ulykker i sofaen i bleieavvenningsperioden:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå