Gå til innhold

da var mensen 14 dager forsinket........


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen på tirsdag,der var testen negativ;( så det er vel bare å vente.Hun sa at jeg kunne være gravid selv den er negativ,kom an på når i syklusen jeg ble gravid......men det tror jeg ikke noe på!:(*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å skyv det litt "bak i tankegangen" noen dager...fort gjort at mensen "henger" seg opp hvis det er mye spenning, nerver og forventninger inn i bildet... Så tar du deg ei uke uten å tenke på hverken mens eller spire..og har du ikke fått mensen innen utgangen av den uka så tar du en ny test.

 

Ikke ta det så tungt, 2pp er tidlig i "løpet" ;-)

 

Skrevet

Hadde det helt likt som deg, tok meg en tur til kiropraktor, fikk mensen dagen etter....

Skrevet

kanskje jeg skal ta meg en tur til kiro ja......hvis det hjelper:)

prøver å ikke tenke på det,men det er ikke lett.Blir sånn irritert av å ikke ha noe av greiene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...