Desemberprins kom 20des :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 var hos legen på tirsdag,der var testen negativ;( så det er vel bare å vente.Hun sa at jeg kunne være gravid selv den er negativ,kom an på når i syklusen jeg ble gravid......men det tror jeg ikke noe på!*snufs*
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Prøv å skyv det litt "bak i tankegangen" noen dager...fort gjort at mensen "henger" seg opp hvis det er mye spenning, nerver og forventninger inn i bildet... Så tar du deg ei uke uten å tenke på hverken mens eller spire..og har du ikke fått mensen innen utgangen av den uka så tar du en ny test. Ikke ta det så tungt, 2pp er tidlig i "løpet" ;-)
Gulosten™ Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hadde det helt likt som deg, tok meg en tur til kiropraktor, fikk mensen dagen etter....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 kanskje jeg skal ta meg en tur til kiro ja......hvis det hjelper:) prøver å ikke tenke på det,men det er ikke lett.Blir sånn irritert av å ikke ha noe av greiene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå