Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 fortida... jeg tenkte jeg kunne gratulere alle samtidig.... GRATULERER ALLE SAMMEN OG LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET:) TA GODT VARE PÅ DERE SELV OG KOS DERE MASSE:) lykke klem fra meg:)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Signerer denne jeg! Kos dere med den voksende magen og morgenkvalme ) Det er ett stort mirakel i magene deres! Ta godt vare på dere selv og unn dere selv alt godt de neste mndene!
babysjuk82 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Trur det blir deres tur ganske snart og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå