mimmimor30 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er så utrolig kvalm om kvelden,men ikke antydning til det om morgningen.Har fått en del av de vanlige symtomene,men det som plager meg er at jeg har mistet alt som har med matlyst å gjøre og det jeg tvinger i meg,kaster jeg opp. Er det noen som kan gi meg noen gode råd??? Er snart 3 mnd.på vei,men har allerede tatt av nesten 7 kilo....
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Huff ikke noe greit det der.. Hadde det sånn i starten av sv.skapet jeg også, og klarte ikke holde på noenting. Hvis du klarer, så drikk masse. Hvis det også kommer opp (som det gjorde på meg), så spis masse vannholdig frukt (eks.pære, plommer, osv). Tørr kjeks skal visstnok hjelpe. Det hjalp ikke meg, men vet at mange gomler kjeks som bare det fordi det er det eneste som holder seg nede. Et annet råd er å spise lite og ofte. Også har jeg hørt at mandler kan hjelpe mot kvalmen.
mimmimor30 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Tusen takk for rådene jeg fikk av deg,det skal jeg virkelig prøve.... Og ja,drikke holder seg ikke så mye nede det heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå