TusseMor07&09&14 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 kjenner jeg blir litt stressa nå... Tok positiv CB-digital 2 dager før IKM med ettermiddagsurin. (tok neg billigstrimmel samme morgen) 1 dag etter IKM tok jeg en neg. billigstrimmel. Og i dag, 3 dager etter IKM var billigstrimmelen fortsatt neg... Kjenner jeg blir litt stresset her... er det bare billigtestene som ikke er så følsomme på HCG tro? Noen med liknende erfaringer. Sist jeg gikk gravid tok det tid før QR ble sterkere og... kan jo være jeg som skiller ut lite HCG og? Hmmmmm... og såååå lenge det er til apoteket åpner da! Huff... vet ikke om jeg tør å teste jeg... Lillegutt ville opp 0430 idag, så her sitter jeg da... Noen som har egne erfaringer???
mie76 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Billigtestene ble aldri positive på meg, men testet positivt med CB og Quick Respons. Er 14 uker gravid nå :-)
Supermamm Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde stolt på cb digital testen. Den sier jo ikke positiv om det ikke er hcg i urinen din. Du kan jo alltids ta en ny test når apoteket åpner? : )
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Tuuuusen takk for svar! Nå ble jeg glad... Har ligget og sovet litt nå, mens lillegutt har tatt luren sin... så nå er det bare å få spist litt, og så ta en tur på apoteket. Ble litt mer ved godt mot nå) TakkTakk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå