Gå til innhold

Noen som har hatt positiv CB-digital og negtiv billigstrimmel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg blir litt stressa nå...

Tok positiv CB-digital 2 dager før IKM med ettermiddagsurin. (tok neg billigstrimmel samme morgen)

1 dag etter IKM tok jeg en neg. billigstrimmel.

Og i dag, 3 dager etter IKM var billigstrimmelen fortsatt neg...

Kjenner jeg blir litt stresset her... er det bare billigtestene som ikke er så følsomme på HCG tro? Noen med liknende erfaringer.

Sist jeg gikk gravid tok det tid før QR ble sterkere og... kan jo være jeg som skiller ut lite HCG og? Hmmmmm... og såååå lenge det er til apoteket åpner da! Huff... vet ikke om jeg tør å teste jeg...

Lillegutt ville opp 0430 idag, så her sitter jeg da...

Noen som har egne erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Jeg ville gått ut fra Cb,den har alltid vært mest nøyaktig for meg.Flere her som har hatt negative og unøyaktige resultater med billigstrimmer. Kjøp deg en Cb til og slår den ut er du nok gravid ja:)

Skrevet

Takk for svar...

Blir bare så engstelig for at det kan ha vært en kjemisk graviditet vettu:o(

Får nok kjøpe en CB til ja...

Håper du har rett altså... at det bare er de strimlene som ikke holder mål!

Skrevet

Skjønner deg der..Men det skal vel mye til for å få utslag på digetalteste ?? Er jo rund 93% sikkert 1 dag før ikm!!Men Krysser alt for deg her!!

Skrevet

hmmm... håper du har rett! Får ta en etterpå, må bare dra å kjøpe den først...

Takk for svar:o)

Skrevet

Testet fortsatt positiv etter MA for 3 dager siden med CB digital. I går testet jeg med billig strimmel, negativ FOR FØRSTE gang på 7 1/2 uke :) Var sååå glad, men nå lurer jeg på om den testen faktisk ikke fungerer. Er derfor ikke helt sikker om all hcg nå er ute av kroppen, eller om den billigtesten har spilt meg et puss...

Skrevet

Så trist med MA:o(

Begynner å bli mer og mer skeptisk til de billigstrimlene jeg...

CBdigital skal jo være ekstremt følsom da... Så da er vel HCG-nivået ditt på vei ned vil jeg tro...

Nei... jeg vet ikke jeg. Lykke til iallefall:o)

Skrevet

Kjære tussemor :-) min venn :-) du har ingenting å bekymre deg over, cb digital er til å stole på, tror nok de billigstrimlene kommer til å slå ut etter hvert, sikkert for tidelig bare. cb digital er jo ekstra følsom :-)

MASSE LYKKE TIL MED testingen i dag og hold meg oppdatert, ok :-) Så snakkes vi i 1. trimester... gøøøøyyyyy!!!!!

Klem fra

Skrevet

Hei:) Da jeg testet positivt testet jeg både med CB digital og billigstrimmel i samme kopp med urin. CB´n ble positiv og billigstrimmelen ble negativ. Så CB digital er nok mer sensitiv ja:) Lykke ti!

Skrevet

hei på dere...

tok en ny test nå... og selvfølgelig kom det opp feilmelding! grrrrrrrrrrrrrrrrrrr... kjenner jeg blir litt irritert her jeg sitter!

Men jeg velger å stole på dere jeg... :o)

Krysser fingre for at det ikke var en kjemisk graviditet... men at jeg er gravid!

Takk for svar:o)

Skrevet

..Og jeg som har bestilt 10 strimmler, 5 til meg og 5 til ei venninne. Veldig billige da, så det store tapet blir det jo ikke hvis det viser seg at de er noe hærk (noe de sikkert er).

Er i grunnen litt merkelig at de skulle ha lavere følsomhet, når det står forklart (vertfall på dem som lavpris-tester.com har) at de skal være like sikkre som CB sine. Altså 99.9% sikker f.o.m dagen du skal ha mensen. Ikke vet jeg.

MEN det jeg vet, er at jeg er 1 uke over ikm nå, så får jeg en negativ billigstrimmel-test i løpet av helga blir jeg skikkelig furten! Men da skal jeg pigede løpe til nærmeste apotek (eller kanskje ikke så lurt å løpe så langt, for det er litt langt, når man kanskje er gravid, hehehe) og kjøpe den eneste type test jeg stoler på; CB!!!

Skrevet

Skreiv litt feil.. Det jeg mente var at jeg tror de har samme FØLSOMHET som CB sine, nemlig 25mIU/mL.

www.net-apotek.no om CB (ikke digital):

"Bruksmåte/Dosering

Registrerer små mengder av graviditetshormonet Humant Choriongonadotropin (hCG) i urinen. Følsomhet 25mlU/ml. Resultattid 2 minutter"

Skal altså være samme følsomheten. Kanskje det heller er kvaliteten det er noe feil med.

Skrevet

hei

vil bare informere om at cb-digital kan slå ut feil de også. Testet midt i januar med en sånn for jeg følte at mensen ikke hadde vært som den skulle og hadde hatt murringer i mangen 2uker etter siste mens. Ble veldig glad da den lyste gravid mot meg. Tok egentlig testen bare for å slå det fra meg, men ble som sagt veldig glad. tok 2 stk vanlige cl dagen etter, begge negative. Ringte legen og de sa også jeg skulle stole på den digital. Dro dit for å ta ny test, også negativ.

Så ikke for å ødelegge eller noe, men de digitale kan også lyve....

Håper du er gravid og kan sende babystøv til meg og min kjære. masse lykke til.

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...