April76 er på overtid! Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 De siste 4 ukene så har jeg mistet nattesøvnen, er oppe ca hver 1,1/2 time for enten å gå på do eller for å drikke melk mot halsbrann! Innimellom, sånn som nå, så finner jeg ikke søvnen igjen etter å ha vært oppe, så da må jeg ofte inn her å lese litt eller bare se på tv en stund før jeg blir trøtt igjen. Savner en hel natt sammenhengende søvn, og det blir vel en stund til jeg treffer den igjen, hehe. Er i uke 40 nå
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Du er ikke alene... Vanskelig når man ikke får sove igjen etter å ha våknet midt på natten. Har du hatt det sånn lenge? Føler at jeg har gått halve svangerskapet med halve netter! Sovner i 23-tiden, opp en gang på do, sovner igjen, og så lyyyyys våken fra mellom kl 4 og 5. Håper jeg får en snill baby, som sover masse! Det er lov å håpe! ) Godt vi snart er ferdige med kroppslige plager, i alle fall!
April76 er på overtid! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja det skal bli godt å slippe de kroppslige plagene! Ser frem til det og håper at vi får snille babyer som sover masse om natten Jeg har hatt det sånn de siste 4 ukene, sover mye om dagen da siden nettene blir så amputert :S når har du termin?
UngVoksen-over termin Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Uff... jeg har det også sånn... akkurat sånn... våken hver time for å tisse og må drikke melk mot halsbrann... sitter halvveis i sengen... må ha heisekran for å snu meg i sengen ... ha ha ha! Står opp for ikke å vekke mannen min stakkars som forsøker å få litt blund på øyet.... Nå har jeg kun 4 dager igjen til termin... Sukk...
Tassen79 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Tihi...det høres ut som vi alle er klare for å føde...jeg har 9 dager til termin, og må le når jeg leser hva dere skriver...er som jeg skulle ha skrevet det selv. Lykke til jenter, om litt er det kanskje kun for mating at vi våkner om natten:-)
April76 er på overtid! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 hehe...ler litt for meg selv når jeg leser innleggene her inne GODT jeg ikke er alene, puh...heisekran ja, det hadde vært tingen! Ufattelig hvordan jeg kan styre på i sengen for å klare å snu meg og for å reise meg opp, hehe. Jeg har termin den 16, 9 dager igjen Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå