Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Legg inn link til hva barna skal ha på seg..
Mamman til Mari Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Vesla skal sjarmere i denne kjolen i offwhite :-) http://www.piomio.dk/Girls-123.aspx
happymom4 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg falt for denne her bare i rosa og hvit...prinsessa mi ble kjempesøt:-) http://www.dku.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=430&category_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå