Duo-yoghurt Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg blir så frustrert! Jeg skulle hatt mensen den 28/1. Vanligvis er den veldig presis, men ikke nå lenger tydeligvis! Jeg går ut i fra at jeg ikke er gravid ettersom clearblue testen var negativ, selvom jeg har fått tre positive eggløsningstester (sånn billig strips) Jeg kjenner mensmurringer hele tiden og er sikker på at jeg skal få mensen hvert øyeblikk, men ingen mens i sikte gitt! Skal legge til at jeg nettopp har gått ned ca 8,5 kg fra den 8/1 til i dag, så ca en mnd. Så kan det være derfor?? Jeg blir så sliten av å kjenne disse mensmurringene hele tiden, for det er jo ikke direkte deilig! Håper noen har tid til å svare meg
Saltlakris Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Den kan jo ha noe med den raske vektnedgangen å gjøre. Men, når jeg ble gravid begynte det med mensmurringer..
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg gikk ned 13 kilo på 5 uker for noen år siden, det hadde ikke noen effekt på min mens. Mensmurringer begynte jeg og med ved begge mine graviditeter. Og trøtthet. Ta en test igjen snart. Lykke til.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Da jeg ble gravid trodde jeg først at mensen skulle komme når som helst. Hadde skikkelige mensmurringer - verre enn vanlig. Men mensen kom ikke den og jeg tok en test. Den var positiv! Og nå sitter jeg her med voksende mage, bekkenløsningsproblematikk, ingen klær som passer og med et herlig humør =) Kunne ikke hatt det bedre! =) Jeg synes også at du bør ta en ny test, kanskje så tidlig som i dag. Det høres ut som at du kan være gravid =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå