zombie2be Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har nå 8 uker og 2dager igjen til termin, holder på å bli gal! vet ikke hvordan jeg skal holde ut.. inatt sov jeg 2 hele timer, klarte heldigvis sove et par i ettermiddag oxo. tenkte at nå får jeg hvertfall sove til natta igjen, men NEIDA her sitter jeg -igjen.. Vært sykmeldt den siste måneden pga bekkenet, sliter noe j.... noen netter, å ligge i senga er bare grusomt:( i tillegg har 24 timers kvalmen som jeg sleit med frem til 5måned kommet tilbake, den er nok her for å følge meg helt til mål tenker jeg:/ Så sitter jeg her da, med permisjonspapirene foran meg og prøver å skjønne hvordan de skal fylles ut, jaja det erke bare en ting ved å være gravid, det har jeg hvertfall skjønt.. var på nav idag å fikk nå litt svar på mye, ser ut t det ordner seg med perm. penger heldigvis:) det var mine frustrasjoner, godt å få det ut... -gleder meg til april jeg;)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Dette er kanskje din første. Du må nok bli vant til lite søvn til ungen kommer:o) Du skal se det blir enda mindre søvn i årene fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå