Gå til innhold

Murring i magen= noe på gang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent litt murring i magen idag, og nå når jeg la meg ikveld syns jeg det bare har blitt verre.. Hadde termin på mandag. Kan man gå med murring lenge, eller er det et ganske sikkert tegn på at noe er igang?.. Passer egentlig fryktelig dårlig om babyen skulle komme akkurat idag, da sambo er NØDT til å få fikset noe i stallen.. Da må han være to steder samtidig hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får svare selv da :)

Etter å ha ligget våken til fire, vekte jeg sambo. Han ringte føden, og de sa jeg bare måtte komme hvis jeg ville bli sjekket. Vi drøyde det til kl 6, så reiste vi. Jeg trodde ikke jeg skulle ha noe åpning i det hele tatt jeg, men det var 2 cm, og livmortappen var helt borte. Da hun holdt på med undersøkelsen kom slimproppen også. Satt med måleinstrumenter på magen i ca 30 min, og jeg fikk så "valget" om jeg ville være på sykehuset eller om jeg ville reise hjem så lenge. Da var det ca 2-3 min mellom riene. Både sambo og jeg følte oss vel egentlig litt kasta ut, men greit nok det- vi bor bare 15 min unna. Så nå er jeg hjemme, ligger på sofaen og prøver å slappe av og seile gjennom riene.. Har ikke peiling hva som venter, om de blir verre, lengre eller tettere. Litt frustrerende i grunn.

Men da er det hvertfall igang! Jordmor trodde nok det ble unge idag :) Lurer på hvem det er som kommer ut :S

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Ååå så spennende!! Masse lykke til i dag da!!

Hvor langt er du over termin?

Skrevet

ååååh heldige deg!! Har termin på søndag og har kjent murringer hver natt i snart 2uker. Har ikke vært og sjekket da. Men du sa du hadde murringer først, gikk de over til rier da eller er det fremdeles murring?

Uansett, lykke til og ha en fantastisk fødsel.

Klem

Skrevet

Murringen gikk nok over til rier en gang inatt/ går kveld. For hun målte riene til ca 2 min mellomrom da jeg var på sykehuset. Syns det er litt lenger mellom riene nå, men kanskje de blir mer stabile. Noen av riene har vært vonde og lange, mens andre har vært korte og ikke så vonde, så det har jo ikke vært helt stabilt. prøver å få meg litt søvn nå, men det går dårlig :( Våkner ca hvert 5 min av en deilig ri som vrir tarmene mine i filler.. Får bare håpe det ikke tar en evighet det her hehe.

Skrevet

Hadde termin på mandag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...