Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det slo til? Jeg ble spådd men det har ikke rukket å gå så lang tid enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei...jeg har blitt kanalisert av Kimby, men jeg har heller ikke rukket å "oppfylle" noen av hennes spådommer på meg. Men derimot med flere av venninnenne mine har han hatt mye rett. Blant annet med å se tidligere SA, bestemmelse av kjønn og tidspunkt for graviditet....så jeg er kjempe spent for å se om noen av spådommene hennes kommer til å inntreffe snart:-) Lykke til videre!

Skrevet

Jeg ble spådd for ca 6mnd siden mot betaling.Hun skrev mye og detaljert men ikke så mye har stemt egentlig.Hun spådde meg gravid før jul i nov-des og at det ville mest sannsynelig bli tvillinger.Har enda ikke blitt gravid men hun har nå sagt juni så da får vi se.Hun sa også at sambo kom til å spørre om vi skulle forlove oss før jul men det har enda ikke skjedd..Har blitt litt skuffet siden hun skulle være så treffsikker..Men jeg har fortsatt troen på henne :)hun virker veldig flink.

Skrevet

Hei!

Jeg ble også kanalisert av kimby for ca 6 mnd siden. Hun sa veldig lite om fortid og nåtid, så vanskelig å si noe om det. Men det første jeg tenkte når hun beskrev personligheten min og ting jeg skulle gjøre spesielt innenfor jobb var at dette er ikke meg! Jeg følte at hun ikke traff meg. Kanskje jeg er vanskelig i lese. Ikke godt å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...